Service

U kunt gebruik maken van onze service voor het repareren of onderhouden van uw systeem. Allereerst wordt er een diagnose gesteld waarna u zelf kunt bepalen wat u de beste keuze lijkt.

Als u van een service gebruik wilt maken dient u een afspraak te maken. Gelieve telefonisch maar per E-mail is ook mogelijk. Zodat wij dit kunnen inplannen en zo de gewenste service kunnen bieden.

Onze service wordt indien mogelijk bij u op de locatie verricht. Bij arbeidsintensieve of uitgebreide werkzaamheden gaan de systemen en/of randapparatuur mee naar onze eigen serviceruimte.

Als het mogelijk is, leg dan voordat wij bij u op bezoek komen of wanneer het systeem naar onze serviceruimte wordt gebracht zoveel mogelijk alle toebehoren van uw computersysteem klaar. Denk hierbij aan alle CD-Roms, diskettes, eventuele handleidingen die bij uw systeem behoren en inloggegevens (gebruikersnaam en wachtwoord) voor uw internetverbindingen etc.

De reiskosten worden in rekening gebracht maar het is mogelijk om zelf het systeem en/of randapparatuur te brengen na diagnose. Voor meer informatie hierover zie kopje Tarieven in linkermenu.
 
 
 
Downloads
  • Algemene Voorwaarden
  • Routebeschrijving
  •  
     
    Formulieren
  • Contactformulier